Informatie over de loop

Het parcours is geijkt [10 km] met een dorps karakter, vlak, straatklinkers, ideaal met lange geasfalteerde en rechte trajecten voor snelle tijden. Start en finish bij het Cultureel Centrum Cascade, Hoge Kade 50 te Hendrik-Ido-Ambacht. Direct inschrijven? Klik dan op deze link

Onderdelen zijn: hardlopen over 5 km en 10 km

Hardlopen 5km

Afstand: 5 km – Starttijd: 6.15 uur
Categorieën:
Heren: 12 – 50 jr.
Heren: 50+
Dames: 12 – 40 jr.
Dames: 40+

Hardlopen 10km

Afstand: 10 km – Starttijd: 6.15 uur

Categorieën:
Heren: 16 – 50 jr.
Heren: 50+
Dames: 16 – 40 jr.
Dames: 40+

Hoe schrijf je in?

Voor alle disciplines geldt dat deelname mogelijk is door in te schrijven via deze link .
Je kunt je inschrijven voor de 5 km of 10 km prestatieloop.

Kosten van deelname aan de 5 km en de 10 km bedraagt € 10,- Vanuit het inschrijfgeld wordt € 2,50 direct beschikbaar gesteld aan de Stichting Vrienden tegen Kanker. U helpt dus direct mee in de strijd tegen kanker. Ook is er de mogelijkheid om een extra donatie toe te zeggen die 100% ten goede komt aan de Stichting Vrienden tegen Kanker.

Na 26 april om 12.00 uur kan inschrijven alleen nog via Ideal en dit moet dus direct worden voldaan. Je krijgt dan automatisch een mail die je moeten afdrukken en meenemen. Op vertoon van die mail krijg je dan je startnummer.

Startnummers

Eerder afhalen van uw startnummer?? Let op, de gewijzigde locatie is Manifesto in de Schoof.

Het afhalen van de startnummers kan voorafgaande aan de loop op dinsdag 25 en woensdag 26 april tijdens openingstijden bij Manifesto in winkelcentrum De Schoof. Op woensdagavond is hiervoor gelegenheid tot 20.00 uur.

Of ’s ochtends op Koningsdag van 05.00 tot 05.45 in Cultureel Centrum Cascade bij het wedstrijdsecretariaat.