Over de BreakfastRun

BreakfastRunDe BreakfastRun is sinds 2006 niet meer weg te denken loopevenement op Koningsdag in Hendrik-Ido-Ambacht. Dit unieke sportevenement met honderden deelnemers trekt lopers uit alle delen van Nederland. En wordt dit jaar alweer voor de 13e keer georganiseerd.

Er zijn diverse disciplines waaruit je kunt kiezen, namelijk een 5 km en 10 km prestatieloop. Het parcours van 10 km is geijkt. Reden genoeg om de loopschoenen aan te trekken en deel te nemen. Weer of geen weer, wij rekenen op jouw komst. Loop mee en steun hiermee de stichting ALS!!!

Parcours

Hieronder vind je overzichtskaartjes van de routes van 10 km en 5 km.

10 kilometer

Kaartje route 10 km

5 kilometer

Kaartje route 5 km

Informatie over de loop

Het parcours is geijkt [10 km] met een dorps karakter, vlak, straatklinkers, ideaal met lange geasfalteerde en rechte trajecten voor snelle tijden. Start en finish bij het Cultureel Centrum Cascade, Hoge Kade 50 te Hendrik-Ido-Ambacht. Direct inschrijven? Klik dan op deze link

Onderdelen zijn: hardlopen over 5 km en 10 km

Hardlopen 5km

Afstand: 5 km – Starttijd: 6.15 uur
Categorieën:
Heren: 12 – 50 jr.
Heren: 50+
Dames: 12 – 40 jr.
Dames: 40+

Hardlopen 10km

Afstand: 10 km – Starttijd: 6.15 uur

Categorieën:
Heren: 16 – 50 jr.
Heren: 50+
Dames: 16 – 40 jr.
Dames: 40+

Hoe schrijf je in?

Voor alle disciplines geldt dat deelname mogelijk is door in te schrijven via deze link .
Je kunt je inschrijven voor de 5 km of 10 km prestatieloop.

Kosten van deelname aan de 5 km en de 10 km bedraagt € 10,- Vanuit het inschrijfgeld wordt € 2,50 direct beschikbaar gesteld aan de Stichting ALS. U helpt dus direct mee in de strijd tegen ALS. Ook is er de mogelijkheid om een extra donatie toe te zeggen die 100% ten goede komt aan de Stichting ALS.

Na 26 april om 12.00 uur kan inschrijven alleen nog via Ideal en dit moet dus direct worden voldaan. Je krijgt dan automatisch een mail die je moeten afdrukken en meenemen. Op vertoon van die mail krijg je dan je startnummer.

Startnummers

Het afhalen van de startnummers kan voorafgaande aan de loop op woensdag 25 en donderdag 26 april tijdens openingstijden bij Manifesto in winkelcentrum De Schoof. Op donderdagavond is hiervoor gelegenheid tot 20.00 uur.

Of ’s ochtends op Koningsdag van 05.00 tot 05.45 in Cultureel Centrum Cascade bij het wedstrijdsecretariaat.