Informatie Kindervrijmarkt

De markten zijn op 27 april open van 9.00 uur tot 16.00 uur. Wie mee wil doen, moet zich wel vooraf inschrijven. De inschrijving start op 1 april en deze sluit op vrijdagmiddag 22 april. Om alles in goede banen te leiden heeft de Oranjevereniging in overleg met de gemeente de volgende spelregels voor deelname opgesteld:

Inschrijven

Inschrijven kan vanaf 1 april. Iedere deelnemer moet zich vooraf inschrijven bij de winkel van “Groots & Kleintje” in winkelcentrum De Schoof of Verhage Fastfood in winkelcentrum Hoogambacht. Bij inschrijving ontvang je een kaart met het nummer van de voor jou, op Koningsdag, gereserveerde plaats in het winkelcentrum. Deelname is gratis als je ouders lid zijn van de Oranjevereniging. Zijn je ouders geen lid, dan betaal je 10 euro inschrijfgeld. Let op, er worden niet meer deelnemers toegelaten dan dat er plaatsen zijn, schrijf je dus bijtijds in en neem de kaart mee op Koningsdag;

Hoe werkt de Kindervrijmarkt?

Meld je op Koningsdag ’s morgens om 09.00 uur bij één van de mensen van de Oranjevereniging in de Schoof of  in Hoogambacht. Zij kunnen je vertellen waar jouw gereserveerde plaats is. Daar mag je dan je kleed neerleggen en je spullen uitstallen. Voor locatie De Schoof kunnen voertuigen die spullen komen brengen alleen via de Mauritsstraat zo dicht mogelijk bij de aangewezen plaatsen komen. Voertuigen mogen niet ter plaatse geparkeerd blijven staan. Bij Hoogambacht kunnen voertuigen, na het uitladen, worden geparkeerd in de parkeergarage onder het winkelcentrum;

Het is in verband met de openbare orde en veiligheid NIET toegestaan om partytenten te plaatsen of overspanningen te bevestigen aan de gevel van de winkels. Ook niet bij slecht weer! Wie dit toch doet wordt weggestuurd.