Welkom bij de OVHIA!

De Oranjekraam tijdens KoningsdagDit is de website van de Oranjevereniging Wilhelmina-Juliana uit Hendrik-Ido-Ambacht.
Hier vind je alle informatie over onze activiteiten, over wie wij zijn, over het programma, de aubade en nog veel meer!

Loop je mee met de BreakfastRun om zes uur ’s ochtends op Koningsdag? Klik dan op deze link voor alle informatie over dit evenement.

Programma Koningsdag

Zoals elk jaar ontvangt iedereen in Hendrik-Ido-Ambacht het Oranje magazine in de brievenbus. Hierin vind je het overzicht van alle activiteiten, stellen onze sponsoren zich aan je voor en vertellen we meer over wat je allemaal kunt beleven in Ambacht. Op onze website vind je nu al het programma: klik hier.

Inschrijven BreakfastRun 2019!

Je kunt je opgeven voor de BreakfastRun 2019! Dit jaar is het alweer de veertiende keer dat deze loop in de vroege ochtend van Koningsdag wordt georganiseerd. Meer informatie vind je op www.breakfastrun.nl

Via deze link kun je je inschrijven.

Inschrijven kan voor de 5 km of 10 km prestatieloop of de 5 km wandelloop.

Kosten van deelname aan de 5 km en de 10 km bedraagt € 10,- Vanuit het inschrijfgeld wordt € 2,50 direct beschikbaar gesteld aan Stichting ALS. U helpt dus direct mee in de strijd tegen ALS.