Even voorstellen

Het bestuur van de Oranjevereniging bestaat uit vrijwilligers die zich inzetten om elk jaar weer een feestelijke Koningsdag te organiseren.

Wij stellen ons graag voor:

Wim Groenendijk, Ronald de Reus, Reinier Platschorre, Eyup Karso, Lynn van de Berg, Jasper Kooiman, Dennis van den Hoek, Aad van de Torre, Hilma Legerstee, Ricardo Wervenbos, John Koene en Arend-Jan Schumacher (v.l.n.r. en v.v.n.a.)
(Niet op de foto: Thom de Rijke en Jorgen Feunekes)

Het dagelijks bestuur bestaat uit:
– Eyup Karso – Voorzitter
– Dennis van den Hoek – Secretaris
– Ronald de Reus – Penningmeester

Oranjevereniging Wilhelmina-Juliana is op gericht op 16 oktober 1913.
Inschrijving:
Kamer van Koophandel onder nummer 40321927 met RSIN 814984162.
Ook zijn we lid van de bond van Oranjeverenigingen in Nederland.
                                                                                                                                                                     Onze doelstelling:
Haar leden in de gelegenheid te stellen door gezamenlijke manifestaties uiting te geven van hun aanhankelijkheid aan het Huis van Oranje, alsmede de bevordering van de gemeenschapszin in de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht.

Beloningsbeleid:                                                                                                                                          De bestuurders van de Oranjevereniging Wilhelmina-Juliana ontvangen geen (vrijwilligers) vergoeding. Alleen eventuele gemaakte kosten voor de vereniging kunnen worden gedeclareerd.