Algemene ledenvergadering 2023

Ben je lid van de Oranjevereniging “Wilhelmina-Juliana”? Dan ben je van harte uitgenodigd voor de algemene ledenvergadering

In 2023 hebben wij als bestuur en vrijwilligers van de Oranjevereniging weer een mooi programma neergezet op Koningsdag. Als vanouds hadden we voor alle inwoners iets moois te organiseren: van Van senioren dag tot kermis en van BreakfastRun tot braderie en taptoe!

Tijdens de algemene ledenvergadering wil het bestuur terugblikken op het afgelopen verenigingsjaar, waarin we een aantal (nieuwe) leuke dingen hebben kunnen organiseren voor inwoners van Hendrik-Ido-Ambacht!
Daarnaast kijken we samen met de leden naar de toekomst: ‘Wat brengt Koningsdag 2024’?

Wij willen u dan ook van harte uitnodigen om aanwezig te zijn op onze Algemene Ledenvergadering:

-Datum: Donderdag 16 November 2023
-Aanvang: 20.00 uur
-Locatie: Hervormd Jeugdcentrum, Vijverhof 10, Hendrik-Ido-Ambacht

Indien u van plan bent onze vergadering bij te wonen, dan is het prettig als u dit wilt bevestigen op het volgend e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met een warm ORANJE-groet,

De stukken voor de vergadering (in PDF):
Secretarieel Jaarverslag 2022