Aankondiging Algemene Ledenvergadering

Na twee lange “Corona” jaren met de nodige aanpassingen in de maatschappij en een aanzienlijke impact op de samenleving, was het in de aanloop naar Koningsdag 2022 wederom spannend of de viering dit jaar wel door kon gaan.

Gelukkig waren er medio februari 2022 geen beperkende maatregelen meer. Hierdoor konden wij als bestuur van de Oranjevereniging weer een volledig programma optuigen voor Koningsdag 2022. Ondanks een korte voorbereidingstijd zijn we er in geslaagd om als vanouds voor alle doelgroepen van onze inwoners iets moois te organiseren: van kermis tot braderie en taptoe!

Onze Algemene Ledenvergadering vond eind november 2021 helaas nog wel in aangepaste vorm plaats. Wederom mochten wij gebruik maken van de Raadszaal van het Gemeentehuis en vergaderden we deels in “online-vorm” door een web-verbinding.

Wij zijn verheugd dat wij dit jaar onze leden en/of iedereen met een Oranjehart gewoon weer fysiek mogen ontvangen voor onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

Wij willen u dan ook van harte uitnodigen om aanwezig te zijn op onze Algemene Ledenvergadering:

-Datum: Donderdag 17 November 2022
-Aanvang: 20.00 uur
-Locatie: Hervormd Jeugdcentrum, Vijverhof 10, Hendrik-Ido-Ambacht

Indien u van plan bent onze vergadering bij te wonen, dan is het prettig als u dit wilt bevestigen op het volgend e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met een warm ORANJE-groet,

De stukken voor de vergadering (in PDF):

Agenda Algemene Ledenvergadering

Notulen Algemene Ledenvergadering 18 november 2021