Inschrijven Oranje Braderie Koningsdag 2023

Dit jaar organiseert de Oranjevereniging 'Wilhelmina-Juliana' op Koningsdag 27 april 2023 weer de traditionele Oranjebraderie in Hendrik-Ido-Ambacht.
Deze populaire Oranjebraderie trekt jaarlijks meer dan 25.000 bezoekers en heeft een regionale functie op deze feestelijke dag.

Daarnaast organiseren we nog andere activiteiten op deze dag die het bezoeken waard zijn. Veel van deze activiteiten vinden plaats in de omgeving van de Oranjebraderie.

Het belooft ook dit jaar weer een gezellige braderie te worden en hopelijk doen wij dit samen met jullie tijdens een Koningsdag zoals je van ons gewend zijn!

KRAAMVERHUUR
Oranjevereniging 'Wilhelmina-Juliana' biedt je de mogelijkheid deel te nemen aan onze braderie.
Daarbij is er keuze tussen een kraam en/of een grondplaatsen.

Kraam is 4 meter lang met 2 meter grondplaats, inclusief bovenzeil de kosten hiervan zijn €70,00 per kraam
Grondplaatsen hebben een lengte van 6 meter. de kosten hiervan zijn € 50,00 per grondplek

Uiteraard zijn meerdere plekken en combinaties mogelijk..

INSCHRIJVEN‍
Je kunt je inschrijven via de website www.oranjevereniging-hiambacht.nl.

Let er op dat het verkopen van ‘Oranjeartikelen’ is voorbehouden aan de kraam van de Oranjevereniging.

BETALING‍‍
Na inschrijving ontvangt je een betaalverzoek. Alle kraamgelden moeten vooraf worden voldaan. Deze betaling maakt je inschrijving definitief.
Begin april ontvang je het bewijs van inschrijving, je kraamnummer en verdere informatie.

Bij niet verschijnen op 27 april wordt het kraamgeld niet terugbetaald.