Vooraankoniging Algemene ledenvergadering 2022

Ben je lid van de Oranjevereniging “Wilhelmina-Juliana”?
Zet dan vast in je agenda dat op 17 november 2022 weer de jaarlijkse ledenvergadering is.
De vergaderstukken zullen binnenkort op de website geplaatst worden.p het afgelopen verenigingsjaar, waarin we, ondanks de beperkende voorbereidingstijd, toch een aantal leuke dingen hebben kunnen organiseren voor inwoners van Hendrik-Ido-Ambacht! Daarnaast kijken we samen met de leden naar de toekomst: ‘Wat brengt Koningsdag 2023’?

Als u wilt komen stuur dan bij voorkeur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vermeld uw naam en het aantal personen waarmee u aanwezig zult zijn.
Dan houden we rekening met uw komst.

De stukken voor de vergadering (in PDF):

Agenda Algemene Ledenvergadering

Notulen Algemene Ledenvergadering 18 november 2021